Hoe werkt bestellen?

Wanneer u een bestelling plaatst, kunt u kiezen voor 'laten bezorgen' of 'afhalen in de winkel'. Wilt u uw pakket laten bezorgen, dan betaalt u (bij verzending binnen Nederland) € 7,10 verzendkosten bij een bestelwaarde onder de € 100,-. Bij een bestelwaarde boven € 100,- is verzending gratis. Wij streven ernaar uw pakket zo snel mogelijk te verzenden, houdt rekening met 2 tot 4 werkdagen voor ontvangst van het pakket. U ontvangt altijd een Track & Trace code van PostNL zodat u uw bestelling kunt volgen. Mocht een artikel onverhoopt niet op voorraad zijn, dan zullen we u per mail inlichten.

Het bestelproces:

  1. U klikt op het product dat u wilt bestellen. Door op de groene button “bestellen” te klikken komt het product in uw winkelwagen terecht. Vanaf de categorie-pagina's kunt u ook producten direct in uw winkelwagen plaatsen.

  2. Vervolgens komt u bij de inhoud van uw winkelwagen en kunt u eventueel aantallen wijzigen of producten verwijderen.

  3. U heeft links onderin uw winkelwagen de groene button “verder winkelen” of “invoeren persoonlijke gegevens”. Klikt u op “verder winkelen” doorloopt u de bovenstaande stappen nogmaals tot dat u al uw boodschappen in de winkelwagen heeft gedaan. Indien u op de button “invoeren persoonlijke gegevens” klikt komt u in het volgende scherm.

  4. Om uw bestelling te kunnen verwerken, hebben wij uw gegevens nodig. Wij verzoeken u om uw gegevens zo volledig mogelijk in te vullen. De velden, welke gemarkeerd zijn met een * zijn verplicht;
    *Achternaam
    * Adres
    * Woonplaats
    * Telefoonnummer
    * E-mailadres
    In het kader “opmerkingen” kunt u eventuele wensen, vragen of opmerkingen noteren.
    Daarnaast dient u het vakje “ik ga akkoord met de algemene voorwaarden” aan te vinken. Door te klikken op “algemene voorwaarden” opent een nieuw venster waar u de algemene voorwaarden terugvindt en kunt downloaden.
    Als al de benodigde persoonlijke gegevens zijn ingevoerd klikt u op “bestelling controleren

  5. Controleer of het uw bestelling klopt en of uw persoonlijke gegevens juist zijn. Klopt dit niet kunt u dit wijzigen door boven aan de pagina op“winkelwagen" of op "persoonlijke gegevens” te klikken en deze stap nogmaals te doorlopen. Kloppen al uw gegevens, dan klikt u onder aan de pagina op de button "bestelling afronden".

  6. Indien u ervoor heeft gekozen om uw bestelling per post te ontvangen, dan komt u in het betaalscherm terecht. Hier klikt u op de button "iDEAL" en u wordt begeleid naar de website van uw bank. Indien u ervoor heeft gekozen om uw bestelling af te halen in de winkel, dan staat uw bestelling de volgende werkdag vanaf 12.00 voor u klaar.

 

Bestellen vanuit België

Mocht u niet via iDEAL kunnen betalen, bijvoorbeeld omdat iDEAL uw (Belgische) bank niet ondersteunt, dan is bestellen toch mogelijk. U kunt uw bestelling mailen naar info@pasta-e-piu.nl, vermeld hierbij uw adres en telefoonnummer. Uw bestelling wordt dan handmatig ingevoerd, u ontvangt per mail een factuur welke u via een bankoverschrijving kunt betalen. Na ontvangst van een betaalbewijs wordt uw verzending verpakt en verzonden. De verzendkosten naar België bedragen € 11,20.